Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Lineārās TV skatītākais kanāls martā – TV3

Lineārās TV programmu topa pirmajā vietā - “Es mīlu tevi, Latvija! 3”

Skatītākais TV kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,2%, kanālam LNT – 7,1% un kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,8%, kanāla REN TV Baltic – 2,6%, kanāla LTV7 – 2,3%, kanāla TV6 – 1,8%, kanāla RīgaTV 24 – 1,5% un kanāla TNT – 1,1%. Savukārt kanālu CTC Baltija un Discovery Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Kanālam Re:TV veltīti 0,7%, bet kanāliem Nickelodeon un STV katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 2, Fox Life un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu 360TV, FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam Sony Channel veltīti 0,3%, kanālam 1BM – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,05% no kopējā TV skatīšanās laika. TV vērošanai ar nobīdi laikā martā veltīti 6,9%, bet visai pārējai skatīšanai – 24,9% no visa TV skatīšanās laika.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada pirmajos divos mēnešos skatītākais lineārās TV kanāls bija LTV1, savukārt martā – kanāls TV3. Kanāla TV3 skatīšanās laika daļa, salīdzinot ar februāri, martā pieauga par 0,9 procentpunktiem, kas starp pārējiem kanāliem bija lielākais pieaugums.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna martā pavadīja vidēji 4 stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par 18 minūtēm mazāk nekā februārī.

Lineārās TV programmu topa pirmajā vietā – “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,9% jeb 170,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās topa otrajā vietā. Tās vēroja vidēji 7,7% jeb 146,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,3% jeb 140,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Foto: TV3