Ziemassvētku brīvdienas ir laiks, kuru pavadīt kopā ar ģimeni, baudīt mājās gatavotu maltīti un tvert svētku garu! Vairums uzņēmumu tieši svētki ir īstais laiks, lai reklamētu savu produktu – ar veiksmīgu mārketinga kampaņu iespējams ne tikai sajust svētku noskaņu, bet arī celt produkta vērtību. Iesakām ieskatīties piecās šī gada veiksmīgākajās reklāmas kampaņās.
Coca – cola
“Coca- cola” reklāmas ir kļuvušas teju par svētku tradīciju – sarkanā tērptais Ziemassvētku vecītis ar atvēsinošo dzērienu rokās ir kompānijas nemirstoša vērtība. Kompānija turpina katru gadu no jauna pārsteigt ar lieliskām Ziemassvētku kampaņām. Sākot no tradicionālajām reklāmām, sociālo tīklu bildēm līdz pat turēšanās pie klasiskām un pārbaudītām vērtībām.
Ucraft
Mājaslapu dizainu kompānija šogad parūpējusies ar radošu un māksliniecisku izskatu. Neveikls Santa Klauss, smieklīgs sniegavīrs, košas krāsas un mirdzošas gaismiņas liks jums pieteikties pakalpojumiem nekavējoties.
Flights. com
Nesenie pētījumi atklāj, ka ASV netiek izmantoti miljoniem atvaļinājuma dienu. Tāpēc fligths.com nolēma pozitīvi ietekmēt darbaholiķus un pie viena palielināt savu Ziemassvētku pārdošanu. Virkne Ziemassvētku video rāda ironisku, bet taisnīgu ainu, proti, daudzi uzturas birojā, nevis svin svētkus. Tā vieta viņiem tiek ieteikts paņemt pāris brīvdienas un atjaunot saikni ar draugiem un ģimeni, vai vienkārši atpūsties. Šie video ir radoši un rada paliekošu iespaidu uz tiem, kas lielāko daļu dzīves pavada darbā.
Pestīšanas armija
Ziemassvētku kampaņas nav tikai par pārdošanas ieņēmumu palielināšanu. Pestīšanas armija mums atgādina par nabadzības klātbūtni visapkārt, kas veicina mūsu vēlmi ziedot. Viņi to dara atšķirīgi un patiesi radošā veidā.
Ryanair
Aviokompānija “Ryainar” mārketinga spēli šogad izlēmuši spēlēt pēc saviem noteikumiem. Viņi nav norādījuši, ka piedāvā lētus lidojumus un aicina lidot atpakaļ uz mājām. Tieši otrādi – viņi iesaka lidot prom no mājām. Un tas darbojas – gandrīz visi lidojumi brīvdienās ir rezervēti. Cilvēki brīvdienas Ziemassvētkos izlemj pavadīt ārzemēs. Viņi izveidojuši arī trendīgu haštagu – XmasEscape ( aizbēgsim no Ziemassvētkiem).
Sick of the family yet? Plan your #XmasEscape now!https://t.co/TrNkTwHYrS
— Ryanair (@Ryanair) December 27, 2016