Popularizējot jauno Mégane modeli, autobūves koncerns Renault sadarbībā aģentūru Publicis Londonā, uzsācis reklāmas akciju, kurā izmantoja objektu atpazīšanas tehnoloģiju.
Autovadītāji, kuri izmantoja Holland Park satiksmes mezglu Londonā, neviļus kļuva par Renault akcijas dalībniekiem un saņēma sveicienus no ceļa malā izvietotajiem displejiem. Sistēma DOOH atpazina automašīnu modeļus, virsbūves formas, arī krāsas un balstoties iegūtajā informācijā, noformulēja personalizētus sveicienus:
“Sveiks, Tu, kurš brauc sudrabotajā hečbekā! Es pamanīju kaut ko stilīgu, kas sākas ar burtu M”.
Domājot par drošību uz ceļa, lai pārlieku nenovērstu vadītāja uzmanību, tehnoloģija DOOH ieslēdzas vien tad, kad satiksme ir apturēta un luksoforā deg sarkanā gaisma.
Šīs inovatīvās tehnoloģijas konstrukcija un aparatūra tuvākajā laikā paceļos pa trim citām pilsētām, popularizējot jauno Renault Mégane Birmingemā, Mančestrā un Ņūkāslā.
Foto: http://screenmediadaily.com/renault-campaign-recognizes-vehicles-to-connect-with-drivers/
Foto: https://www.flickr.com/photos/davidvillarreal/4540095153/ / https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/