Amerikas tehnoloģiju kompānija Apple ieguldījusi vienu miljardu ASV dolāru online taksometru servisā Didi Chuxing, kas ir kompānijas Uber China tiešais konkurents, vēsta laikraksts The Wall Street Journal.
Tiek lēsts, ka start-up kopējā vērtība ir 25 miljardi ASV dolāru, kas padara Didi Chuxing par vienu no dārgākajiem ķīniešu projektiem. Kompānija dienas laikā piedāvā aptuveni 11 miljonus ceļojumu un apkalpo gandrīz 300 miljonus cilvēku visā Ķīnā.
Laikraksts pieļauj, ka Apple ieguldījums varētu būt saistīts ar korporācijas jauno projektu – personīgā elektroauto Titan izstrādi. Pie projekta īstenošanas stingrā slepenībā strādā jau simti korporācijas darbinieku.
Apple jau sesto reizi pēc kārtas ieņem līdera pozīciju Forbes veidotajā pasaulē dārgāko zīmolu topā. Biznesa laikraksts novērtējis Apple 154,1 ASV dolāru vērtībā, kas par 87 % pārsniedz korporācijas Google vērtību.
Attēls: Peter Pham/https://www.flickr.com/photos/136807076@N07//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/