Lielākais tiešsaistes mazumtirgotājs Amazon nācis klajā ar video vietnes YouTube tiešo konkurentu – personīgo vietni Video Direct. Videomateriālus vietnē varēs izvietot paši tās lietotāji, kā arī viņiem būs iespēja pelnīt no video licenču maksas.
Video autori varēs paši izlemt, vai viņu izvietotie materiāli būs pieejami ikvienam, vai tikai maksas servisa Amazon Prime lietotājiem. Turklāt bezmaksas rullīšos tiks izvietotas reklāmas, un 55% no to sniegtās peļņas nonāks video īpašnieku rokās, savukārt 45% Amazon paturēs sev.
Video Direct izvietotajiem video materiāliem neuzliek nekādus ierobežojumus – svarīgākais, lai saturs būtu oriģināls, vai, lai lietotājam būtu uz to tiesības. Tomēr vietne patur tiesības izdzēst jebkuru video, kura saturs nav pieņemams, piemēram, ja tas satur necenzētu leksiku vai pornogrāfiju.
Pirmos video materiālus vietnē izvietojuši – rotaļlietu ražotājs Mattel, mediju konglomerāts Condé Nast Entertainment un portāls Mashable.
Foto: Retinafunk/https://www.flickr.com/photos/retinafunk//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/