Dzīvnieku barības ražotājs Pedigree savā jaunajā reklāmas video atspoguļoja pirmatnējā cilvēka pirmo tikšanos ar tā uzticamāko draugu – suni. Šis video ir turpinājums zīmola uzsāktajai kampaņai, kas stāsta par dzīvnieku nozīmi cilvēka dzīvē.
Īsfilma atspoguļo pirmatnējā cilvēka ikdienu, kas lielākoties tiek aizvadīta, meklējot iztiku. Negaidīti vienmuļo ainu papildina suns, kas sākotnēji izrāda agresiju, taču vēlāk rod uzticību cilvēkam, kļūstot par paklausīgu sabiedroto.
Kopš šī brīža četrkājainie draugi pavada cilvēkus it visur, teikts video. Savukārt cilvēki izrāda rūpes, cenšoties izdabāt savam draugam it visā. Video atklāj, ka gādājot par dzīvniekiem, cilvēki kļūst labestīgi.
Projekta ideju izstrādāja reklāmas aģentūras BBDO pārstāvniecība Meksikā. Video tika radīts kampaņas Feed the Good (Baro labo) ietvaros.
Foto: Jan Truter/https://www.flickr.com/photos/jantruter//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/