Zīmols Nike sadarbībā ar reklāmas aģentūru Wieden + Kennedy radījis iedvesmojošu īsfilmu Grieķijas sportistu atbalstam. Video ar nosaukumu Just Do It Greece (Uz priekšu, Grieķija) vērš sabiedrības uzmanību uz valsts sarežģīto ekonomisko situāciju un tās ietekmi uz sporta nozari.
Par video fonu kalpo grandiozie objekti, kas tika uzcelti Atēnu Olimpiskajām spēlēm 2004. gadā. Šīs celtnes kļuvušas par Grieķijas valdības tuvredzības simbolu, kas atspoguļo nesamērīgo līdzekļu izsaimniekošanu ekonomiskās krīzes priekšvakarā.
Emocionālais stāsts atspoguļo sportistu ciņu ar sarežģītajiem apstākļiem, kas neapšaubāmi atsaucas arī uz viņu karjeru un attīstības iespējām.
Trauksmainais muzikālais pavadījums un aukstie krāsu toņi pārvērš reklāmas video par cilvēka iekšējās pārliecības himnu, savukārt sportistus – par sengrieķu atlētiem.
Šī Nike projekta mērķis ir atbalstīt Grieķijas profesionālos sportistus un amatierus, kā arī iedvesmot tos jauniem sasniegumiem.
Foto: Markus Lütkemeyer/ https://www.flickr.com/photos/helico//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/