Leģendārais alus zīmols Guinness, atzīmējot savu jubileju, izmainījis centrālā etiķetes elementa – arfas dizainu. Pēc idejas autoru teiktā, arfai jāiemieso kvalitatīvā un smalkā alus darītāju darba atspoguļojums.
Kompānijai Diageo piederošais alus zīmols Guinness ir kļuvis par Īrijas leģendu un Svētā Patrika dienas simbolu.
Šodien Guinness tiek uzskatīts par populārāko stiprā alus brendu, ko iemīļojuši simtiem miljonu cilvēku visā pasaulē. Kompānijas produkcija tiek ražota 50 pasaules valstīs un tiek realizēta vairāk nekā 150 valstīs dažādos kontinentos.
Arfa ir zīmola simbols jau 150 gadu garumā. Radīt šī leģendārā logotipa jauno identitāti, dizaina aģentūrai Design Bridge palīdzēja mūzikas instrumentu ražotājs Niebisch & Tree.
Radošajā procesā dalību ņēma arī Guiness vēsturiskā logotipa radītājs -mākslinieks Džerijs Bārnijs.
Foto: Matt/https://www.flickr.com/photos/60852569@N00//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/