Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas veidolā.
Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola pudeles no citu ražotāju produkcijas.
Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy & Mather, ietver sevī četras savstarpēji savienojamas stikla pudeles, kas simbolizē noteiktus posmus Coca – Cola vēsturē.
Nesen leģendārā kompānija veica globālu Coca – Cola pudeļu dizaina pārstrādi, balsoties uz jauno stratēģiju, kas tiecas uz vienotu zīmola produktu noformējumu.
Foto: h_r_u_m/https://www.flickr.com/photos/22834129@N02//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/