Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija.
Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste the Feeling attēlotajām atklātajām ainām.
Sabiedrību atbalstīja patērētāju federācija, kas lūdza izņemt skatus ar pārmērīgo “romantiku”. Sarunas norisinājās starp pārstāvniecību Coca-Cola Central, East & West Africa un zīmola reģionālo vadītāju Nikolasu Mruttu.
Kenijas patērētāju federācija lūdza pasaulslaveno zīmolu ievērot valsts kodeksu, kā arī cienīt nacionālās vērtības un morāli.
Kenijas televīzijas saturam, kas tiek raidīts laika posmā no 5 rītā līdz 10 vakarā, jābūt piemērotam ģimenēm. Pēc šī starpgadījuma komisija plāno izanalizēt arī citus zīmola Coca-Cola reklāmas materiālus, tostarp reklāmas stendus un tiešsaistes reklāmas.
Foto: alexmerwin13/https://www.flickr.com/photos/36177169@N02//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/