Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pastmarkas izmēra reklāmas plakāts

Īru dizaineris pārsteidz ar unikālu reklāmas kampaņu

Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson  dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību.

Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules.

lANdiwb8_l

dqkI2YLr_m

Jaunais īru dizaineris Džonatans Andersons savu zīmolu J.W. Anderson  nodibināja 2008. gadā, un 2014. gadā viņa radītā apģērbu kolekcija ieguva labākās vīriešu apģērbu kolekcijas titulu. Sākotnēji dizaineris strādāja tikai pie vīriešu apģērbu radīšanas, taču 2010. gadā viņš nāca klajā arī ar sieviešu apģērbu kolekciju.

Iepriekšējā Džonatana Andersona mārketinga kampaņa, ko dizaineris uzsāka šī gada janvārī, tika interpretēta kā balta lapa ar nelielu attēlu, kas atgādināja pastmarku. Šobrīd dizaineris attīstījis savu ideju, radot īstas pastmarkas un sniedzot izcilu piemēru gaumīgai un neuzbāzīgai reklāmai.

Foto: la fattina/https://www.flickr.com/photos/lafattina//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/