Sociālais tīkls Facebook nācis klajā ar jaunu reklāmu vērtēšanas instrumentu Delivery Insights, kas palīdzēs reklāmdevējiem radīt konkurētspējīgāku reklāmu, vēsta mārketinga portāls AdWeek.
Reklāmu izsole sociālajā portālā norisinās ik reizi, kad lietotājs saskaras ar iespēju apskatīt reklāmu. Par šīs izsoles dalībniekiem kļūst portālā publicētās reklāmas, kas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju.
Katru dienu tiek aizvadīti miljardi šādu akciju, kā rezultātā reklāmdevēji spēj sasniegt tos sociālā tīkla lietotājus, kurus konkrētā reklāma uzrunā, savukārt cilvēks redz to, kas tam šķiet saistošs.
Šajā izsolē uzvar aktuālākā un kvalitatīvākā reklāma, un tai ir iespēja sasniegt vislielāko auditoriju.
Delivery Insights sniegs reklāmdevējiem iespēju apzināties savas reklāmas nepilnības, kā arī palīdzēs radīt skatītājam aktuālāku reklāmu.
Jaunā Facebook funkcija jau ir uzsākusi darbību testa režīmā. Nākotnē sociālais portāls solās iespējot arvien jaunus reklāmas vērtēšanas instrumentus, kas reklāmdevējiem atvieglos reklāmu radīšanu un pacels to kvalitātes latiņu.
Foto: Jason Taellious/https://www.flickr.com/photos/dreamsjung//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/