Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Coca – Cola ieņem līdera pozīciju mārketinga aktivitāšu efektivitātes topā

Pasaulslavenais zīmols rada izcilu piemēru efektīvu reklāmas kampaņu radīšanā

Saskaņā ar analītiskās mārketinga platformas WARC  datiem, zīmols Coca – Cola  atzīts par 2015. gada līderi mārketinga aktivitāšu efektivitātes ziņā.

Pirmajā pieciniekā ierindojās arī tādi pasaulslaveni zīmoli kā McDonalds, IKEA  un Always.

Efektīvāko mārketinga projektu reitingu kompānija WARC  veido, izvērtējot pasaules labākās mārketinga aktivitātes, kas guvušas atzinību nozares festivālos. Kā arī vērtējums tiek izdarīts, balstoties uz reklāmdevēja sasniegtajiem rezultātiem, palaižot kampaņu.

WARC  analītiķi izpētījuši vairāk nekā 2000 uzvarētāju 79 dažādos festivālos, kuros tika vērtēta reklāmas kampaņu efektivitāte.

WARC  ir analītiskā platforma, kas pēta vadošo zīmolu reklāmas aktivitātes un radošās idejas. Serviss kopš 1985. gada izvērtē kreatīvākās reklāmas kampaņas un rada ikgadējo reitingu, kā arī reklāmdevēju un reklāmas aģentūru reitingus. WARC  mītnes atrodas Lielbritānijā, ASV un Singapūrā.

Coca-Cola un McDonalds  nav mainījuši savu vadošo pozīciju  arī  WARC  2016 zīmolu rangā. Kompānijas jau trešo gadu pēc kārtas ieņēma pirmo un otro vietu mārketinga aktivitāšu efektivitātes topā, taču šogad pirmo reizi listē parādījās austāliešu optikas zīmols OPSM, kas ieņēmis iepriekš Mercedes-Benz  pārstāvēto trešo pozīciju.

Iegūt līdera pozīcijas Coca- Cola  palīdzēja trīs kampaņas: Share a Coke, , #colouryoursummer, kā arī lokālā kampaņa Vācijā, kas tika vērsta uz dzēriena mini pudeļu pārdošanu.

Foto: Ioan Sameli/https://creativecommons.org/licenses/bysa/2.0//https://www.flickr.com/photos/biwook/