Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Adidas uzrunā ar mākslu

Adidas, sadarbojoties ar jaunajiem māksliniekiem, rada unikālu mākslas izstādi

Sporta preču zīmols Adidas  šonedēļ mārketinga kampaņas Future  (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals  konceptu.

Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula).

Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot fotogrāfiju, glezniecību, digitālo mākslu, kā arī interaktīvu video aktivitāti, kurā izstādes apmeklētāji ir aicināti pabeigt teikumu – “Mana nākotne ir…“. Atbildes tiks apkopotas nelielā īsfilmā, ko Adidas  plāno prezentēt šī gada laikā.

425317425314
425310

“Mēs sadarbojamies ar jaunajiem autoriem, lai radītu nozīmīgu vēstījumu nākamajām paaudzēm. Zīmols Adidas Originals  joprojām ir dzīvs – mēs vēlamies turpināt radīt produktus un pieredzi, kas attīstītu ielu modi,” skaidro Adidas Originals  komunikācijas direktors Brendons Bītijs.

Šis projekts ir daļa no Adidas  kampaņas Future , ko zīmols aizsācis šī gada janvārī.

Avots: Adidas.com/ http://news.adidas.com/us/Latest-News/adidas-Originals—The–Future-Capsule-Takes-Over-NYC/s/f728a47e-35dc-462d-95a6-6d00873447aa