Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada februāra TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls februārī bija TV3, kuram veltīti 11,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 8,4% skatīšanās laika daļu.
Kanālam LNT veltīti 7,7%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,5%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7,1% un kanālam TV5 – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 3,2%, kanāla REN TV Baltic – 2,9%, kanāla LTV7 – 2,7%, kanāla TV6 – 2,4%, savukārt kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,2%.
Kanālam 2 veltīti 0,9%, kanālam CTC Baltija veltīti 0,8%, kanālam Nickelodeon – 0,7%, bet kanāliem Fox Life, Kidzone TV un National Geographic Channel katram veltīti 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Re:TV un STV katram veltīti 0,4%, kanālam FOX – 0,3%, bet 1BM – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, Sony Entertainment TV, Sony Turbo un Sportacentrs.com TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 5%, bet visai pārējai skatīšanai – 21,1% no kopējā TV skatīšanās laika.
Februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par 21 minūti mazāk nekā janvāri.
Foto:wilkernet/https://pixabay.com/en/users/wilkernet-246570//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/