Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vācu kompānija Henkel iegādājas trīs jaunus zīmolus

Kompānijas Henkel un Procter & Gamble noslēdz darījumu 100 miljonu dolāru apmērā

Vācu patēriņa produktu ražotājs Henkel  (zīmoli Schwarzkopf, Persil, Е, Fa, Gliss Kur u.c.) parakstījis vienošanos ar amerikāņu kompāniju Procter & Gamble  par matu kopšanas kosmētikas portfeļa iegādi, savā oficiālajā preses relīzē ziņo zīmols Henkel.

Darījums paredz to zīmolu pārdošanu, kas orientēti uz zemāko cenu segmentu. Piemēram, zīmoli Shamtu, Pert  un Blendax, kas galvenokārt tiek virzīti uz Krievijas, Turcijas un Saūda Arābijas tirgiem.

“Šo zīmolu iegāde ir daļa no mūsu kompānijas stratēģijas, kas vērsta uz mūsu pozīciju stiprināšanu attīstības tirgos. Mēs esam pārliecināti, ka attīstības tirgi nākotnē turpinās ģenerēt attīstību, kas pārsniegs vidējos rādītājus,” skaidro kompānijas Henkel  viceprezidents Hans Van Bilens.

Darījuma summa netiek izpausta, taču rādītāji vēsta, ka Henkel  iegādāto produktu ieņēmumi kompānijai Procter & Gamble  gada laikā nesuši peļņu 100 miljonu dolāru apmērā.

Foto: henkel.de/http://www.henkel.de/image/27042/21×9/980/420/f3fdd5b26dad65aa2233336749520e28/BM/henkel-duesseldorf-logo.jpg