Vācu patēriņa produktu ražotājs Henkel (zīmoli Schwarzkopf, Persil, Е, Fa, Gliss Kur u.c.) parakstījis vienošanos ar amerikāņu kompāniju Procter & Gamble par matu kopšanas kosmētikas portfeļa iegādi, savā oficiālajā preses relīzē ziņo zīmols Henkel.
Darījums paredz to zīmolu pārdošanu, kas orientēti uz zemāko cenu segmentu. Piemēram, zīmoli Shamtu, Pert un Blendax, kas galvenokārt tiek virzīti uz Krievijas, Turcijas un Saūda Arābijas tirgiem.
“Šo zīmolu iegāde ir daļa no mūsu kompānijas stratēģijas, kas vērsta uz mūsu pozīciju stiprināšanu attīstības tirgos. Mēs esam pārliecināti, ka attīstības tirgi nākotnē turpinās ģenerēt attīstību, kas pārsniegs vidējos rādītājus,” skaidro kompānijas Henkel viceprezidents Hans Van Bilens.
Darījuma summa netiek izpausta, taču rādītāji vēsta, ka Henkel iegādāto produktu ieņēmumi kompānijai Procter & Gamble gada laikā nesuši peļņu 100 miljonu dolāru apmērā.
Foto: henkel.de/http://www.henkel.de/image/27042/21×9/980/420/f3fdd5b26dad65aa2233336749520e28/BM/henkel-duesseldorf-logo.jpg