Viskija zīmols „Royal Salute” uzsācis globālu kampaņu bez reklāmu aģentūru palīdzības, lai izveidotu savu jauno redzējumu par modernu luksusa zīmolu un izceltu savas britu aristokrātiskās saknes.
Kampaņa „Bohemian Aristocracy” norisināsies nākamo divu gadu laikā un izcels viskiju zīmola unikālo britu mantojumu. Zīmols radās 1953. gadā, Lielbritānijas karalienes Elizabetes II kronēšanas dienā.
Kā norāda „Royal Salute” zīmola direktors Vadims Grigorjans, zīmols iepriekš pārlieku centās izpatikt Āzijas tirgum, bet tagad vēlas pievērst lielāku vērību globālajam tirgum. Zīmols plāno izcelt savas „britu saknes” un izveidot sevi kā īstu britu luksusa viskiju. „Kaut gan skotu viskiji tiek ražoti Skotijā, tie būtībā nav identificējami ar konkrēto vietu,” piebilst Grigorjans.
„Ir zīmoli, kas par maz runā par Skotijas ciematu vai skaisto ezeru, viņi vairāk runā par savu lielo zīmolu, kas patiesība izskatās ļoti starptautisks un līdz ar to ir pretrunīgs. Tieši tāpēc daudzi cilvēki uzskata, ka daži no lielākajiem skotu zīmoliem ir amerikāņu, bet es domāju, ka luksusa zīmoliem nevajadzētu būt bez „sejas” vai izcelsmes,” norāda Grigorjans.
Izstrādājot jaunāko zīmolu kampaņu, „Royal Salute” nolēma strādāt bez konkrētas reklāmas aģentūras, tā vietā ietekmējoties no dažādām radošām nozarēm. Kampaņa organizēta gan sadarbībā ar modes un mākslas fotogrāfu Mikelandželo Di Battistu, gan franču smaržu dizaineri Barnabu Fillonu.
„Mēs vēlamies nevis paļauties uz aģentūrām, kuram dažkārt trūkst radošo nojautu, bet strādāt ar reāliem ekspertiem, kas saprot, ko viņi runā,” norāda Grigorjans.
Foto:Photo Pach/https://www.flickr.com/photos/fotopach_anphotography//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/