Lielbritānijas banka „The Co-operative Bank” nākusi klajā ar jaunu kampaņu „Ir labi būt atšķirīgam!”, kuras misija ir pierādīt klientiem, ka viņu ētikas nostāja un darbs sabiedrībā ir apvienojams.
Kampaņa, kuru izveidoja Leo Burnets, televīzijā būs skatāma no 2.marta un tā uzsvērs bankas ētikas vērtības.
Mārketinga kampaņā izriet no pirms diviem gadiem aizsāktās „Pareizo iemeslu dēļ” mārketinga aktivitātes, kuras mērķis bija atjaunot uzticību „The Co- operative Bank”, kura pēc tam tika nosaukta arī kā 2015. gada zīmols, kas ir labojies. Banka ilgstoši cīnījās ar negatīvu publicitāti, jo saskārās ar finansiālām problēmām un narkotiku skandālu, kura bija iesaistīts tās bijušais priekšsēdētājs.
Zīmola jaunā kampaņa koncentrējas uz savu sadarbību ar bezpeļņas organizāciju „Oxfam”, lai uzlabotu kopienu Tanzānijā, vienlaikus priekšplānā izceļot arī projektus Lielbritānijā.
„Mēs turpinām iepriekš aizsākto tēmu, bet veidojam tajā jaunu identitāti,” norāda bankas mārketinga direktors Alastairs Peggs. „Klienti redz mūs palīdzam citiem un ir teikuši, ka viņi vēlas redzēt banku atbalstam cilvēkus arī tuvāk mājām. Jaunās reklāmas ir balstītas uz cilvēkiem, kas cenšas mainīt kaut ko savas kopienās.”
Viena no reklāmām atspoguļots kāds dārznieks, kurš aicina brīvprātīgos nākt kopā un parūpēties par valsts zemi, savukārt kādā citā vilciena vadītājs izklaidē pasažierus ar dzejas palīdzību.
„Visas reklāmas ir kā mazi stāsti, kas parāda, ka cilvēki dara kaut ko nedaudz atšķirīgu un tādējādi vairo pozitīvismu klientu starpā,” norāda mārketinga direktors, kurš atzīsts, ka jaunā mārketinga kampaņa ir izaicinājums spēcīgo konkurentu dēļ. Vienlaikus gan pastāv optimisms, ka kampaņa palielinās bankas klientu skaitu un palīdzēs bankai “izsisties”.
Kampaņa „Ir labi būt atšķirīgam” ilgs sešas nedēļas un to pārraidīs televīzijā sākot no 2. marta.
Foto:toddwmac/https://pixabay.com/en/users/toddwmac-48860//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/