Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pasaki to ar Pepsi

Mārketinga tirgū cīnās divi grandi - Coca-Cola un Pepsi

Bezalkohliskā dzēriena grands Coca-Cola 2014.gadā ar lielu popularitāti izlaida kampaņu “Share a Coke”, kura norisinās vēl joprojām un liek cilvēkiem visā pasaulē meklēt uz Coca-Cola pudeles savu vārdu.

Tagad pienākusi Pepsi kārta realizēt apjomīgu, jautru iepakojuma ideju ar jaunas kampaņas pieteikumu, kas šā gada vasarā “PepsiMoji” ietvaros 100 tirgos visā pasaulē palaidīs ar populārākajām emocijikonām apdrukātas Pepsi pudeles un skārdenes.

Plānots, ka Jaunās kampaņas nosaukums “Say It with Pepsi” (“Pasaki to ar Pepsi”) ar atbilstošu emocijikonu parādīsies uz visu izmēru iepakojumiem.

Pepsi dizaina un inovāciju centrs ziņo, ka speciāli kampaņai radījuši vairāk nekā 100 emocijikonas, kuru dizains ir speciāli piemērots gan globālajam, gan lokalizētam tirgum.
Taču visus dažādos elementus vieno kas kopīgs – forma (apaļa) un izmantotās krāsas (zils, sarkans, balts), radot vienotu un universālu valodu, kuras īpašnieks ir neviens cits kā pats Pepsi.

Taču kampaņas uzdevumi sniedzas tālāk nekā iepakojums vien. Pie nozīmīgākajām aktivitātēm, kas pagaidām, gan vēl ir miglā tītas, pieskaitāmi ar modi saistīti pasākumi, kas tiks veidoti sadarbībā ar amerikāņu modes dizaineri Džeremiju Skotu (Jeremy Scott) un UEFA (Eiropas Futbola asociācija)

Pirmie Pepsi “eksperimenti” ar emocijikonām sākās jau pagājušajā gadā, kuru laikā kompānija izaicināja patērētājus uz emocijikonu mākslas kampaņu, proti – īsfilmas izveidi (skatīt augstāk) ar PepsiMoji klaviatūru tekstu pārvēršot attēlos.

Noskaties vēl dažus interesantākos kampaņas video zemāk:

Foto: http://www.adweek.com/news/advertising-branding/pepsi-about-unleash-emojis-its-bottles-and-cans-globally-summer-169782 / http://www.coca-colacompany.com/coca-cola-unbottled/is-your-name-on-a-coke-bottle-find-out-here/