Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Volkswagen” uzsāk pirmo mārketinga kampaņu pēc emisiju skandāla

Reklāma šoreiz liek akcentu uz emocionālo saikni ar zīmola klientiem

Automašīnu ražotājs “Volkswagen” ir palaidis savu pirmo Eiropas mārketinga kampaņu, cerībā atjaunot zīmola vērtību un pārdošanu, pēc skandāla, ka vācu autobūves uzņēmums atsevišķām dīzeļdzinēju automašīnām ir uzstādījis programmatūru, kas ļauj krāpties ar kaitīgo izmešu pārbaudēm. Kā liecina jaunākās zīmolu vērtības mērīšanas statistikas, kampaņa ir palīdzējusi zīmolam atgūties no skandāla.

Kampaņa, kas tika uzsākta pagājušajā nedēļā, tika apzināti vērsta uz cilvēkiem un viņu attiecībām ar savu auto, nevis tehnoloģijām. Tāpat “Volkswagen” ir atbrīvojies no sava ilggadējā saukļa “Das Auto”.

Reklāma parāda kādu puisēnu oriģinālajā “VW Beetle” modelī un seko cauri viņa dzīves svarīgākajiem mirkļiem – tostarp viņa kāzām un pirmā bērna dzimšanai, kuri ir padarīti iespējami, pateicoties “Volkswagen”.

Reklāmai ir sauklis “Then. Now. Always” jeb “Tad. Tagad. Vienmēr”, kamēr reklāmas balss attēlo zīmolu kā “mūža biedru”. Reklāmu rādīs visā Eiropā un TV kampaņu atbalstīs arī drukas un digitālās aktivitātes.

Uzņēmuma mārketinga vadītājs Jirgens Stakmans norāda: “Tradicionāli pastāv cieša emocionāla saikne starp “Volkswagen” zīmolu, tā klientiem un mūsu produktiem. Tas ir “Volkswagen” zīmola pamats. Mēs vēlamies izmantot šo spēku un pastiprināt šo ideju. Mēs vēlamies padarīt mūsu klientu dzīves labākas ar inovatīvajiem transportlīdzekļiem, jaunajām tehnoloģijām un mūsu pakalpojumiem. “Volkswagen” ir daļa no cilvēku dzīvēm. Un mēs vēlamies palikt daļa no viņu dzīvēm”.

Kampaņa ir jaunākais posms “Volkswagen” centienos atjaunot savu reputāciju pēc skandalozā ASV Vides aizsardzības aģentūras paziņojuma par uzņēmuma pārkāpumiem. “Volkswagen” sākotnēji apstādināja visas savas reklāmas kampaņas, bet decembrī publicēja drukas reklāmas, atvainojoties par skandālu un pārliecinot savus klientus.

Skandāls gan zīmolam prasīs vairāk kā reputāciju – “Volkswagen” nāksies maksāt simtiem miljonu mārciņu naudas sodu par zaudējumu atlīdzību.

Foto: Kārlis Dambrāns / https://www.flickr.com/photos/janitors// https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/