Facebook ieņēmumi kopš pērnā gada pieauguši līdz 5.8 miljardiem dolāru , tādējādi sadragājot Volstrītas aplēses un ievērojami pārsniedzot par 3.6 miljardiem dolāru ieņēmumus pirms gada.
“Mūsu kopiena turpināja augt, un mūsu bizness plaukst,” vēstīja kompānijas “Facebook” līdzdibinātājs un vadītājs Marks Cukerbergs, publicējot pagājušā ceturkšņa rezultātus, kas ievērojami pārspējuši prognozes.
Labie rezultāti ir lietotāju un reklāmu nerimstošs pieaugums. Facebook ir liels pieaugošs spēks interneta reklāmu jomā, it īpaši mobilajās ierīcēs. Pērnā gada ceturksnī aptuveni 80% no interneta reklāmu ieņēmumiem tika gūti ar reklāmām mobilajās ierīcēs. Sociālais tīkls strauji tuvojas vienam miljardam aktīvu lietotāju skaitam viedtālruņos un planšetdatoros.
2015.gada decembrī Facebook ikdienā lietoja 1,04 miljardi cilvēku, kas ir par 17% vairāk nekā 2014.gada decembrī. Tā rezultātā gada tīrā peļņa ir pieaugusi līdz 3,7 miljardiem dolāru salīdzinājumā ar 2014.gada 2.9 miljardiem dolāru, savukārt ieņēmumi pieauga no 12,5 miljardiem dolāru līdz 17,9 miljardiem dolāru. Salīdzinājumā ar pērnā gada decembri Facebook ikdienā lietoja 1,04 miljardi cilvēku, kas ir par 17% vairāk nekā 2014.gada decembrī.
Pēc pagājušā ceturkšņa peļņas datu publicēšanas “Facebook” akcijas cena pieauga par vairāk nekā 12% līdz 106 dolāriem.
“2015.gads bija labs gads “Facebook”. Mēs turpinām investēt labākā mūsu kopienas apkalpošanā, mūsu biznesa attīstīšanā un pasaules savienošanā,” sacīja Cukerbergs.
Netiešā veidā līdzdibinātājs Cukerbergs norāda uz to, ka tiek salīdzināts Facebook un Twitter aktīvo lietotāju apjoms, norādot uz to, ka Facebook lietotāju apjoms mēnesī palielās par 200 miljoniem lietotāju, kas sasniedz 1,59 miljardu, turpretī Twitter lietotāju skaits gadā ir 300 miljoni.
Foto: https://www.flickr.com/photos/mkhmarketing / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/