Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Alus ražošanas kompānija izlaiž kampaņu-politisku parodiju

Kompānija Anheuser-Busch InBev savā labā veiksmīgi izmanto situāciju, kad ASV par vispopulārāko tematu kļuvušas strauji tuvojošās vēlēšanas

Lielākā alus brūvēšanas kompānija Anheuser-Busch InBev šodien publicējusi 30 sekunžu garu promo klipu, savai vēl neiznākušajai Superkausa izcīņas starplaiku reklāmai.

Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Šogad izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā 5 miljonus ASV dolāru, lai rezervētu vietu spēles laikā – sacenšoties, kura reklāma uzvarēs auditorijas prātus un sirdis, liekot tiem smieties un piedzīvot patīkamas emocijas.

Reklāmas nosaukums vēstī “The Bud Light Party”, kas ironizējot nozīmē, ka uzņēmums šādā veida kandidē uz politiskas partijas izveidošanu. Ar diviem veiksmīgākajiem komiķiem un aktieriem priekšgalā – galvenajos tēlos iejūtas Eimija Šūmere (Amy Schumer)un Sets Rogens (Seth Rogen)

Duets parādīsies politiski tēmētajā reklāma visu novembri – laiku, kad ASV notiks politisko partiju vēlēšanas, tādā veidā aicinot cilvēkus, kas nevar izvēlēties, par kuru partiju balsot, balsot par The Bud Light Party, vai citiem vārdiem sakot – pirkt kompānijas ražoto alu un pozicionēt Anheuser-Busch InBev kā pozitīvu un jautru zīmolu.

“Tas ir acīm redzams, ka visapspriestākais un populārākais notikums ASV šajā gadā būs vēlēšanas, tieši tāpēc arī nācām klajā ar The Bud Light Party ideju,” saka Aleksandrs Lambrehts (Alexander Lambrecht). “Es gribu piebilst, ka, protams, mēs neesam politiska partija un mums nav ne mazāko nodomu par tādu kļūt. The Bud Light Party tika radīta kā platforma zīmola popularizēšanai”

Ar reklāmas palaišanu Anheuser-Busch InBev nomedījuši divus zaķus ar vienu šāvienu, jo tās laikā redzama arī viņu jaunā kampaņa – pirmo reizi astoņu gadu laikā nomainītais iepakojuma dizains un sauklis – “Rise one to right now”

“Kurš gan labāk varētu prezentēt mūsu kampaņas ideju, ja ne komiķi, kas idejas izstrādes brīdī atradās savas jomas topu virsotnē? Sets un Eimija ieņēma pirmās vietas, jo viņi spējuši būt klāt un runāt par aktuālām situācijām, turklāt to darījuši saistoši un patiesi. viņi izceļas tāpēc, ka abi jūtas brīvi paust savu viedokli un sabiedrība viņus par to mīl,” izvēli pamato Lambrehts.

Werk. #BudLightParty #SB50 #AmySchumer #SethRogen #beer

A photo posted by Lisa Weser (@lisaweser) on

Foto: https://www.flickr.com/photos/thomashawk/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/