Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Heineken rada minūti garu mūziklu

Zīmols ar dziesmas starpniecību aicina samazināt alkohola lietošanas daudzumu

Vieglo alkoholisko dzērienu zīmols Heineken  nācis klajā ar video, kurā atspoguļota sieviešu himna pret vīriešu alkoholismu. Īsfilma līdzinās īstenam mūziklam grupas ABBA  stilā, kas aizrauj ar savu enerģiskumu.

Par video galvenajām varonēm kļuva sievietes, kuras apbēdinājusi iereibušu vīriešu uzvedība – aizmigšana naktsklubā, nepieklājīga uzvedība un nespēja pieņemt pārdomātus lēmumus. Īsfilmas finālā kāds vīrietis bārā atsakās no kārtējās Heineken  alus pudeles, kas iepriecina pretīm stāvošo sieviešu kārtas bārmeni.

Zīmola pārstāvji atklāj, ka video radīšanai iedvesmojušies no alkohola patēriņa kultūras pētījuma, kas atklājis, ka 69 % respndentu vēlme palikt pie skaidra prāta motivē samazināt lietojamā alkohola daudzumu pasākumos.

Video ir netipisks un izklaidējošs, taču tas sevī nes nozīmīgu vēstījumu un parāda Heineken  rūpes par sabiedrību, jo šajā gadījumā zīmols aicina samazināt alkohola lietošanas daudzumu, radot sev netiešu un neuzbāzīgu reklāmu.

Foto: Niek Beckh/https://www.flickr.com/photos/nikozz//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/