Vieglo alkoholisko dzērienu zīmols Heineken nācis klajā ar video, kurā atspoguļota sieviešu himna pret vīriešu alkoholismu. Īsfilma līdzinās īstenam mūziklam grupas ABBA stilā, kas aizrauj ar savu enerģiskumu.
Par video galvenajām varonēm kļuva sievietes, kuras apbēdinājusi iereibušu vīriešu uzvedība – aizmigšana naktsklubā, nepieklājīga uzvedība un nespēja pieņemt pārdomātus lēmumus. Īsfilmas finālā kāds vīrietis bārā atsakās no kārtējās Heineken alus pudeles, kas iepriecina pretīm stāvošo sieviešu kārtas bārmeni.
Zīmola pārstāvji atklāj, ka video radīšanai iedvesmojušies no alkohola patēriņa kultūras pētījuma, kas atklājis, ka 69 % respndentu vēlme palikt pie skaidra prāta motivē samazināt lietojamā alkohola daudzumu pasākumos.
Video ir netipisks un izklaidējošs, taču tas sevī nes nozīmīgu vēstījumu un parāda Heineken rūpes par sabiedrību, jo šajā gadījumā zīmols aicina samazināt alkohola lietošanas daudzumu, radot sev netiešu un neuzbāzīgu reklāmu.
Foto: Niek Beckh/https://www.flickr.com/photos/nikozz//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/