Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā.
Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – dzīves baudītāji, kas augstāk par visu vētrē unikalitāti un izmeklētību.
Pirms pāris gadiem Latvijā tika radīts ekskluzīvs šokolādes zīmols NelleUlla, kas pārsteidz ar austevērtīgu saturu un dizainu.
“NelleUlla franšīzes koncepts ir balstīts uz patiesu degsmi un talantīgu meistaru radītiem šokolādes produktiem. Zīmola biznesa modelis apvieno skandināvu dizaina vienkāršību un sievišķīgu greznību. Tas ir radīts, lai aicinātu atklāt jaunas garšas, aromātus un sajūtas,” savā mājaslapā raksta idejas autori.
Gan zīmola produkcija, gan tās iepakojuma dizains uzrunā ar savu graciozitāti un sulīgajām krāsām, kas iemieso mūsu dabas bagātības.
Foto: NelleUlla/https://www.nelleulla.com/lv-lv/