Japāņu autoražotājs Honda prezentējis jauno Honda Civic reklāmas video The Dreamer (Sapņotājs), kurā automobīļu dizaineris “uzspridzina” savu prātu, radot patiesi iespaidīgu automobīļa modeli. Video ir dinamisks un pārsteidz ar vizuālo bagātību, kas iepriecinās jebkuru fantastikas žanra piekritēju.
Video sauklis Dirrect from our imagination (Tieši no mūsu iztēles) atspoguļo to rūpību un izdomu, ar kādu dizaineri radījuši šo auto modeli. Dizainera darba telpa vienā acumirklī pārtop elpu aizraujošā sapņu un fantāziju pasaulē, kas “ierauj” ikvienu video skatītāju.
Minūti īsās reklāmas radīšanai tika veltīti pieci mēneši. “Mēs vēlējāmies iepazīstināt skatītājus ar Civic skaisto dizainu un apbrīnojamo veiktspēju un parādīt to caur zīmola prizmu. Mūsuprāt, šī ir lielisks atspoguļojums Honda pasaules uztverei,” atklāj idejas autori.