Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut radījusi jaunu, kreatīvu reklāmu, kas pasniegta inovatīvā formātā. Video uzņemts izmantojot sinemagrāfiju – attēlu, kas ietver sevī dzīvu mirkli, un šis efekts panākts, izmantojot gan fotogrāfijas, gan video elementus.
Zīmola Pizza Hut kampaņa kļuvusi par pirmo, kuras īstenošanā tika izmantota sinemagrāfija. Video attēlo pāri, kas uzņem selfiju Ņujorkā, Taimskvērā, un aiz gandrīz nekustīgajiem centrālajiem tēliem mutuļo lielpilsētas dzīve – brauc automašīnas, mainās reklāmas banneri un garām iet cilvēki.
Neskatoties uz to, ka reklāma ilgst vien minūti, tās filmēšana aizņēma ievērojamu laika posmu. Radīta arī atsevišķa filma par filmēšanas procesa gaitu.
Terminu sinemagrāfija 2011. gada sākumā ieviesa fotogrāfs Džeimijs Beks un viņa kolēģis Kevins Bargs, kas izmantoja šo tehniku, lai atdzīvinātu sevis uzņemtās modes fotogrāfijas. Daudziem šī tehnika pazīstama ar GIF attēliem.
Reklāma ir patiesi neitrāla un “neuzbāzīga”, jo zīmola Pizza Hut logo pavisam nemanāmi izgaismojas uz Ņujorkas bagātīgās vides fona.
Foto: gigi_nyc/https://www.flickr.com/photos/76807015@N03//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/