Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Marks & Spencer svētkos iepriecina gardēžus

Adventures in The Big Day (Piedzīvojumi lielajā dienā)

Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer turpina pārsteigt ar “garšīgiem” reklāmas video, kas uzrunā ikvienu gardēdi. Pēc video rullīša Adventures in imagination (Piedzīvojumi iztēlē) panākumiem, zīmols radījis vēl vienu video Adventures in The Big Day (Piedzīvojumi lielajā dienā), kura muzikālo pavadījumu veido grupas Clean Bandit kompozīcija Rather Be.

Video izcelti vizuāli pievilcīgie Marks & Spencer  pārtikas nodaļas produkti, atklājot nebeidzamās kulinārijas iespējas pilnvērtīgai svētku maltītei.

Pirmais “garšīgais” video tika prezentēts pagājušā gada rudenī, savukārt šī gada maijā tika uzsākta reklāmas kampaņa Taste of British Isles (Britu salu garša), kas atspoguļo britu virtuves īpatnības.

Sākotnēji Marks & Spencer nodarbojās tikai ar apģērbu pārdošanu, taču 2000. gadā kompānija sāka attīstīt arī citas nozares, un šobrīd zīmola veikali visā Apvienotajā karalistē iemieso sevī pilnvērtīgu atpūtas kompleksu – veikalus, restorānus un izklaides vietas.