Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Audi rada īstenu reklāmas šedevru

Franču slēpotājs Kandids Toveks (Candide Thovex) iejūtas Audi lomā un demonstrē iespaidīgu sniegumu

Mūsdienu reklāmas māksla ir sasniegusi patiesi augstu līmeni, un video reklāmas dažkārt izvēršas par iedvesmojošām īsfilmām, kas ir vērtējamas ne tikai kā informatīvs materiāls, bet gan patstāvīgs multimediju mākslas darbs. Tendence, kas jau ilgāku laiku vērojama reklāmas nozarē, ir neparedzamas, sižetiski sarežģītas video reklāmas, kas līdz pēdējam brīdim neatklāj promotēto produktu. Šāda veida reklāmas patiesi ieinteresē un aizrauj, kā arī atraisa radošo domāšanu – produkts šajā gadījumā ir sekundārs.

Laba reklāma izraisa emocijas, vai tas būtu izbrīns, prieks, skumjas vai dzīvesprieks – reklāma nedrīkst atstāt skatītāju vienaldzīgu, pretējā gadījumā viņš neatcerēsies ne reklamēto produktu, ne reklāmu kā tādu. Šonedēļ Rietumeiropas vadošais premium auto zīmols Audi nāca klajā ar patiesi iedvesmojošu un tehniski sarežģītu reklāmu, kas pārsteidza gan ar unikālo ideju, gan iedvesmojošajiem dabas skatiem.

Par galveno video reklāmas varoni kļuva franču slēpotājs Kandids Toveks, kas iejutās Audi tēlā, atspoguļojot tā iespējas. Reklāmas moto – visi apstākļi ir perfekti apstākļi – atspoguļo automašīnas piemērotību visdažādākajām dzīves situācijām.

Foto: Rafal Zych/https://www.flickr.com/photos/7285052@N04//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/