Korporācijas Microsoft speciālisti izstrādāja neparastu programmu MyMoustacheRobot, kas ļauj lietotājiem noteikt, cik “stilīgas” ir viņu ūsas. Dažu dienu laikā šī akcija ir guvusi lielu popularitāti ūsu cienītāju vidū.
Projekts tika īstenots, lai atbalstītu fondu The Movember Foundation un akciju Movember, kas nu jau kļuvusi leģendāra. Jau kopš 2003. gada vīrieši visā pasaulē, it īpaši Jaunzēlandē un Austrijā, novembra mēnesī tradicionāli audzē ūsas un ziedo līdzekļus prostatas vēža un citu vīriešu slimību izmeklēšanai un ārstēšanai.
Gadiem ejot, šī neparastā akcija ir piesaistījusi arī vīriešus Amerikā un Eiropā, un šogad globālā kompānija Microsoft arī nolēmusi atbalstīt šo tendenci, izveidojot servisu MyMoustacheRobot. Programma ar foto palīdzību novērtē lietotāju ūsas un paziņo, cik “foršas” tās ir.
Akcija guvusi popularitāti ne tikai vīriešu vidū – arī sievietes asprātīgi atbalsta šo aktivitāti, piezīmējot sev ūsas un liekot tās novērtēt. Bildes var apskatīt visos populārākajos sociālajos tīklos ar mirkļbirku #MyMoustacheRobot.
Ask #MyMoustacheRobot about your #Movember 'stache for men’s health. https://t.co/xbpUTWVri9 pic.twitter.com/CkVwkJX07S
— Stephane BEAUMONT (@stefbeaumont) November 24, 2015
Kampaņas saite: https://www.mymoustache.net/
Foto: Anant Nath Sharma/https://www.flickr.com/photos/anantns//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/