Reklāmas baneri un drukas reklāmas var būt dārgs veids, kā reklamēt savu uzņēmumu. Turklāt, tā ne vienmēr ir pietiekami atbilstoša iespēja, kā reklamēt mazu vai vidēja lieluma uzņēmumu. Tātad, lai atrastu to, kā iegūt vislielāko atdevi no jūsu reklāmas, neieguldot lielus līdzekļus, zemāk ir minēti daži veidi, kur un kā ne-dārgi izvietot reklāmu.
Publicējiet saturu tiešsaistē
Lielisks veids, kā reklamēt savu uzņēmumu, ir iesniegt rakstus par tēmām, kuras jūsu klientiem varētu būt interesantas, dažādās mājas lapās kā, piemēram, Ezinearticles.com vai TheFreeLibrary.com, kuras ļauj cilvēkiem piedalīties rakstu veidošanā. Apmaiņā pret saturu, šie mediji ļauj iekļaut pāris aktīvās saites uz jūsu mājas lapu. Tas ne tikai nodrošina jūs ar potenciālajiem skatījumiem un noved cilvēkus pie jūsu biznesa, bet arī palīdz jūs pasniegt kā ekspertu dažādās jomās. Nenāk prātā idejas tēmai? Lūdziet saviem klientiem pastāstīt par savām vislielākajām sāpēm un problēmām.
Iesaistiet blogerus
Atrodiet ietekmīgu blogeri savā nozarē un palūdziet uzrakstīt pārskatu par savu produktu vai pakalpojumu. Daudzi no viņiem būs priecīgi to izdarīt, apmaiņā pret bezmaksas produktu vai pakalpojumu, ko varētu izmantot. Nedrīkst aizmirst, ka nekas nerada labāku reklāmu, kā reālu cilvēku pieredze un aicinājumi produktu/ pakalpojumu lietot arī citiem.
Un, pat, ja jums neizdodas atrast blogeri, kas rakstīs par jūsu produktu bez maksas, ir arī blogeri, kas rakstīs par jūsu mājaslapu/produktu/uzņēmumu apmaiņā pret simbolisku samaksu. Un pat ja tā, reāla cilvēka reklāma ir daudz efektīvāka un lētāka nekā reklāmas baneris.
Atzīmējiet savu uzņēmumu vietnēs Google Places, Yahoo Local un Bing Local
Jūs būsiet pārsteigti, cik daudzi mazie uzņēmumi aizmirst piereģistrēties tādos pakalpojumos kā Google Places, Yahoo vai Bing Local, pat ja tas ir bez maksas. Pieprasiet sevi tajos atzīmēt, aizpildiet nepieciešamo informāciju un ļaujiet jūs atrast cilvēkiem, kas meklē uzņēmumus sev interesējošā vietā.
Izplatiet skrejlapas
Ja jums ir mazs uzņēmums, kas vērsts uz kādu konkrētu jomu, skrejlapas ir lielisks veids, kā to reklamēt – un tas nebūt nav pārāk dārgi.
Attiecībā uz izplatīšanu, nolīgstiet kādus vidusskolas vai koledžas studentus, kuri skrejlapas par ļoti nelielu samaksu novietos uz stāvošām automašīnām, noliks pie māju durvīm vai piespraudīs pie ziņojumu dēļa dzīvokļu kompleksos, skolās un citos uzņēmumos, kur tiks dota šāda atļauja.
Izmantojiet preses relīzes, lai pierādītu sevi kā ekspertu
Mazākiem, vietējiem medijiem bieži patīk dalīties ar noderīgu informāciju par mazajiem uzņēmumiem savā reģionā. Tātad, ja jums ir kaut kas vērtīgs, ko paziņot, ja jūs piedāvājat jaunu pakalpojumu vai izplešaties – nosūtiet paziņojumu presei, ko tā varētu izvietot.
No šī izriet arī nākamā stratēģija – vietējiem žurnālistiem ļoti bieži ir nepieciešami ekspertu komentāri, lai padarītu advancētāku savu publikāciju. Kad esat citēts kādā rakstā vai uzaicināts kā viesis vietējā radio sarunu šovā, tiek norādīts vārds, uzvārds un ieņemamais amats, kas ir bezmaksas publicitāte jūsu uzņēmējdarbībai Jūs varat iesniegt preses relīzes reportieriem, lai pierādītu, ka esat eksperts, kurš ir pieejams intervijām un komentāru sniegšanai.
Tāpat nedrīkst aizmirst par, piemēram, sociālo vietni Facebook, kas piedāvā samērā lētas reklāmas iespējas, ļaujot noteikt vēlamo mērķauditoriju, kas uzņēmumam ir liels ieguvums, turklāt Facebook periodiski piedāvā reklāmas kredītus vai atlaides, ko mazo uzņēmumu īpašnieki var izmantot savā labā.
Kaut arī ne visas šīs metodes būs noderīgas visiem uzņēmumiem, katra reklāmas stratēģija ir pietiekami lēta, lai būtu iespēja izmantot vismaz vienu no tām un pārliecinātos, kura vislabāk der jums.
Foto: Abby Lanes/https://www.flickr.com/photos/abbylanes//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/