Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Instagram mudina iegādāties produktus

Viens no efektīvākajiem mārketinga instrumentiem

Pētījumu centra Takumi apkopotie dati liecina, ka mobilajā aplikācijā Instagram ievietotie fotoattēli biežāk rosina cilvēkus iegādāties konkrēto produkciju, nekā sociālajā portālā Facebook publicētā informācija.

Balstoties uz pētījuma rezultātiem, 68 % cilvēku vecumā no 18 līdz 24 gadiem atzinuši, ka labprāt iegādājas kādu produktu, ja kāds ar informāciju par to ir dalījies mobilajā aplikācijā Instagram vai ja to ieteicis draugs. Savukārt 54 % aptaujāto apliecināja, ka ir iegādājušies konkrētā zīmola produkciju, iedvesmojoties no šī zīmola izvietotās informācijas sociālajos portālos.

Otrajā vietā pēc izvietotās informācijas efektivitātes ierindojas sociālais portāls Facebook, aiz kura seko video vietne YouTube. Savukārt blogi tika atzīti par vismazāk efektīvo informācijas kanālu zīmolu virzīšanā. Taču, neskatoties uz mūsdienu tehnoloģiju neapšaubāmo ietekmi uz cilvēku rīcību un lēmumu pieņemšanu, visefektīvākais informācijas nodošanas veids joprojām ir “sarafāna radio”.

Foto: Alan Levine/https://www.flickr.com/photos/cogdog//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/