Šis digitālais reklāmas baneris ir pierādījums tam, ka piektdiena 13. cilvēku prātos joprojām ir neparasts un mistisks datums, ar kura palīdzību mārketinga speciālisti tiecas piesaistīt plašāku auditoriju.
Ieraugot reklāmas dizainu, ir skaidrs, ka portāls 220.lv ir vēlējies aktualizēt, akcentēt “Melnās piektdienas” mistisko un trauksmaino būtību, ko kompānija ir darījusi ar ļoti spilgtiem un pat “kliedzošiem” izteiksmes līdzekļiem. Provokatīvas reklāmas parasti izraisa divējādas izjūtas, taču reti tās cilvēku atstāj vienaldzīgu – tas vien ir efektīvi.
Ja vērtējam reklāmas nesto vēstījumu un ietekmi uz zīmolu, varētu šķist, ka šāda veida vizualizācijas ir riskantas, jo ne katram cilvēkam tās ir izprotamas. Ņemot vērā portāla 220.lv plašo mērķauditoriju, ir grūti prognozēt, kā tieši šādu pieeju novērtēs patērētāji – kādam tā varētu izraisīt pretestību.