Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Leģendārais zīmols Tiffany & Co atklāj prieka krāsu

Gracioza mārketinga kampaņa

Pasaulslavenais rotaslietu zīmols Tiffany & Co radīja jaunu Ziemassvētku video, kurā dalību ņēma reālas amerikāņu ģimenes.

Reklāma kampaņa, kuras nosaukums ir “Joy Comes Out of the Blue” (priekam ir sava krāsa – Tiffany krāsa), ģimenes locekļi apmainās ar Ziemassvētku dāvanām, kurās slēpjas leģendārās rotaslietas, kas iesaiņotas gaiši zilajā Tiffany kastītē.

Tiffany & Co aicina iepriecināt savus tuviniekus ar populārākajām zīmola rotaslietām no labākajām kolekcijām – Tiffany Celebration, Tiffany Keys, Tiffany Yellow Diamonds, Tiffany Atlas.

Reklāmas kampaņā piedalījās arī pasaulslavenais fotogrāfs Mario Sorrenti, kura attēli tiek publicēti labākajos modes žurnālos.

Leģendārais juvilierisztrādājumu zīmols tika radīts 1837. gadā Amerikas Savienotajās Valstīs. Daudziem tas saistās ar šarmanto un romantisko sešdesmito gadu kulta filmu Breakfast at Tiffany’s, kurā galveno lomu atveido apburošā Odrija Hepberna.

Foto: Virginia (Ginny) Sanderson/https://www.flickr.com/photos/vsanderson/https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/