Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Krāsojamās grāmatas ne tikai bērniem – jauna pasaules tendence

Zīmols Oreo rada krāsojamus cepumu iepakojumus

Krāsojamās grāmatas pieaugušajiem šobrīd piedzīvo nelielu atdzimšanu – tās piedāvā radošā un rotaļīgā veidā mazināt stresu un nemieru. Un pasaules zīmoli, protams, šo trendu neatstāj novārtā.

Radošajai tendencei ir pievērsies arī zīmols Oreo. Sākot ar novembra vidu, kompānija uzsāks mārketinga kampaņu “Colorfilled”, kuras ietvaros gardēžiem piedāvās  krāsojamus cepumu iepakojumus, kurus varēs iegādāties Oreo mājas lapā shop.oreo.com. Iepakojumi iemiesos unikālus dizainus, kurus radījuši mākslinieki Jeremyville and Timothy Goodman. Cilvēkiem būs iespēja šīs ilustrācijas iskrāsot digitāli, izmantojot piedāvāto krāsu paleti. Kad vēlamais krāsu salikums tiks izveidots un apstiprināts, cepumu iepakojums tiks nosūtīts uz klienta mājām. Viena iepakojuma cena – $15.

Cilvēkiem, kas priekšroku dod klasiskām tradīcijām, tiks piedāvāta iespēja iegādāties melnbaltus iepakojumus, kam līdzi nāks marķieri, ar kuriem paciņu varēs pašrocīgi izkrāsot mājās. Būs pieejami arī T- krekli ar mākslinieku radītiem dizainiem, kurus varēs atdzīvināt ar īpašiem auduma marķieriem.

“Colorfilled” kampaņa ir uzsākta, lai iepriecinātu pircējus un radītu tiem Ziemassvētku sajūtu.

Autors: Tim Nudd/ http://www.adweek.com/contributor/tim-nudd
Foto: Ms. Phoenix/ https://www.flickr.com/photos/32020964@N08//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/