Krievijas aviobiļešu pārdošanas online serviss “OneTwoTrip” uzsācis mārketinga kampaņu, kas ir veltīta ceļojumu ierobežojumu un aizliegumu pārvarēšanai. Kreatīvo reklāmas printu koncepciju, kas paredz aizlieguma ceļazīmju pārvēršanu dažādu valstu karogos, izstrādājusi aģentūra “Hungry Boys”.
“OneTwoTrip” ir online serviss, kas piedāvā regulāro reisu aviopakalpojumus un ir Starptautiskās Gaisa transporta asociācijas (IATA) biedrs. Vietne darbojas Krievijas un Eiropas tirgos. Kompānijas ģenerāldirektors Pīters Kutis ir viens no portāla anywayanyday.com izveidotājiem.
Pēc kampaņas idejas autoru teiktā, kopš rubļa kursa izmaiņām, Krievijas iedzīvotāji sākuši sevi ierobežot ceļošanā. Tādēļ, izstrādājot mārketinga kampaņas koncepciju, radošās komandas galvenais mērķis bija nodot vēstījumu: nevajag sevi ierobežot, ceļot ar “OneTwoTrip” ir izdevīgi.
“Mēs ilgi domājām, kā ilustrēt ierobežojumu pārvarēšanas metaforu. Pēc ilgām diskusijām, izlēmām par pamatu paņemt starptaustiski pazīstamas ceļazīmes, kas simbolizē aizmiegumu, un pārvērst tās par dažādu valstu karogiem. Patiesībā, tas nemaz nebija tik vienkārši – mēs ilgi meklējām līdzīgus elementus, izpētot vairāk nekā 200 pasaules valstu karogus, taču esam lepni, ka tikām galā ar šo uzdevumu,” stāsta aģentūras “Hungry Boys” pārstāvis.
New Ad: OneTwoTrip: Don't stop travelling, 3 https://t.co/o10g22OY69 #advertising pic.twitter.com/EzyxshbK6N
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) October 30, 2015
Autors: sostav.ru/ http://www.sostav.ru/publication/onetwotrip-prevratil-flagi-v-dorozhnye-znaki-19541.html
Foto: Richard P J Lambert/https://www.flickr.com/photos/auspices//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/