1. Atrodiet kaut ko īpašu savā piedāvājumā.
Galu galā jūs plānojiet pelnīt naudu pārdodot produktus vai pakalpojumus vai abus kopā. Iemeslam, kāpēc cilvēki no jums pērk, ir jāizriet no īpašā piedāvājuma. Kaut kam jūsu piedāvājumā jābūt saistošam, citādi nav jēgas to izlikt pārdošanā. Piemēram, “The mother nature” brokastu pārslām tas ir vitamīnu un minerālvielu augstās koncentrācijas avots.
2. Šo īpašo piedāvājumu jāpārveido ieguvumā.
Vienmēr atcerieties, ka cilvēki pērk produkta rezultātu nevis īpašības. Cilvēki nepērk šampūnu, bet pērk skaistus, tīrus vai paklausīgus matus. Cilvēki nepērk mašīnas, viņi pērk ātrumu, statusu, stilu, ekonomiju, veikumu un spēku. Mazu bērnu māmiņas nepērk graudaugu barību, viņas pērk ēdienu. Tātad atrodiet galveno labumu savam piedāvājumam un pierakstiet to. Tam ir jānāk tieši no raksturīgā īpašā piedāvājuma. Pat ja jums ir četri vai pieci labumi, paliekat pie viena vai diviem, vislabāk- pie trim.
3. Izveidojiet ieguvumu pēc iespējas ticamāku.
Ir atšķirība starp godīgumu un ticamību. Jūs variet būt simtprocentīgi godīgs (kādam jums arī jābūt), bet cilvēki vēl aizvien jums var neticēt. Jums jātiek pāri godīgumam, aiz barjeras, ka reklamēšana ir izvirzījusies ar tās tendenci tuvu pārspīlējumam un izteikt jūsu labumu tādā veidā, ka to pieņems bez šaubām. Kompānija ražojot „Mother Nature” brokastu pārslas teiktu:” Bļoda ar Mother Nature brokastu pārslām nodrošina jūsu bērnus ar gandrīz tikpat vitamīniem kā multivitamīnu tabletes.” Šis apgalvojums sākas ar raksturīgo īpašo piedāvājumu, pārvēršas ieguvumā un izklausās ticami.
4. Pievēršat cilvēku uzmanību.
Cilvēki nepievērš uzmanību reklāmām. Viņi velta uzmanību tikai lietām, kas viņus interesē, dažkārt atrodot tās reklāmās. Tātad jums tikai jāieinteresē viņi. Kamēr jūs pie tā strādāsiet, pārliecinieties, ka jūs interesējiet viņiem ar savu produktu vai pakalpojumu nevis tikai ar reklāmu. Esmu pārliecināts, ka jums tuva ir reklāma, kas jums atgādina par kādu produktu, ko bijāt aizmirsuši. Daudzi reklāmas veidotāji ir vainīgi, ka veido reklāmu, kas ir interesantāka par pašu produktu. Bet jūs variet pasargāt sevi no šī slazda atceroties, ka aizmirst reklāmu nozīmē, ka piedāvātais produkts vai pakalpojums ir interesants. The Mother Nature kompānija varētu to paveikt parādot attēlu ar divām rokām, kas pārlauž vitamīnu kapsulu, no kuras krīt pārslas apetīti rosinošā graudaugu bļodā.
5. Motivējiet jūsu klausītājus darīt kaut ko.
Sakiet viņiem, ka jāapmeklē jūsu veikals kā Mother Nature kompānija varētu darīt. Sakiet viņiem, lai piezvana, aizpilda kuponus, raksta vairāk informācijas, jautā pēc jūs produkta tā vārdā, veic izmēģinājuma braucienu vai ienāk uz bezmaksas prezentācijām. Uzreiz neapstājieties. Lai izveidotu veiksmīgu mārketingu, jums jāstāsta cilvēkiem tieši tas, ko vēlieties, lai viņi dara.
6. Pārliecinieties, ka jūs ziņojiet skaidrā valodā.
Jūs zināt par ko iet runa, bet vai jūsu lasītāji un klausītāji saprot? Cilvēki patiesībā nedomā par jūsu biznesu un veltīs aptuveni pusi uzmanības jūsu reklāmai, pat tad, kad viņi veltīs to. Dariet visu, lai ziņojums tiktu izplatīts. Mother Nature kompānija varētu parādīt savu reklāmu desmit cilvēkiem un pajautāt viņiem tās galveno jēgu. Ja viena persona nesaprastu, tas nozīmē, ka 10 % auditorijas nesapratīs. Tātad reklāmu parādot 500000 cilvēkiem, 50000 no tiem nesapratīs tās jēgu. Tas ir nepieņemami. Visiem 100% ir jāuztver galvenā jēga. Kompānija var to paveikt, ievietojot virsrakstā vai apakšvirsrakstā šādu tekstu:” Dodot saviem bērniem Mother Nature brokastu pārslas, jūs apgādājiet savus bērnus ar vitamīniem. Tikai tā būs garšīgāk!” Jūsu mērķis ir visu pasniegt, lai nerastos ne mazākās neskaidrības.
7. Novērtējiet savu pabeigto reklāmu ar reklāmraidījumu, vēstuļu vai brošūru palīdzību pretēji jūsu radošajai stratēģijai.
Stratēģija ir jūsu projekts. Ja jūsu reklāma izgāžas, lai īstenotu stratēģiju, tā ir draņķīga reklāma, lai cik jūs to mīlētu. Aizmirstiet to un sākat visu no sākuma. Jums jāizmanto radoša stratēģija, kas vadīs jūs, dodot jums virzienu tāpat kā reklāmas saturs. Ja tā nedarīsiet, viss radoši beigsies vakuumā. Un tas vairs neskaitās radoši. Ja reklāma saskan ar stratēģiju, tad jūs variet izvērtēt citus tās elementus.
Foto: akaak19/ http://www.freeimages.com/photographer/akaak19-57026