Mūsdienās nevienam cilvēkam īsti nav laika, lai dotos ceļojumos – mums ir plāni mēnešiem uz priekšu, šādi aizvadot nedēļas nogali pēc nedēļas nogales, kādā brīdī attopoties, ka šādā ritmā ir pagājuši jau seši mēneši.
Šī iemesla dēļ, tā vietā, lai cilvēkus censtos pārsteigt ar saulainām pludmales fotogrāfijām un tropiskiem, krāsainiem kokteiļiem, kurus tur bikini tērptas dāmas, ceļojumu aģentūra “Ethos Travel” savu kampaņu vērsa citā virzienā – uzņēmums cilvēku aizņemtību vērsa pret viņiem pašiem, atgādinot, kādēļ viņiem tik ļoti ir nepieciešams atvaļinājums.
“Time to Get Away” jeb “Laiks doties prom” kampaņa ir vienkārša, bet ļoti trāpīga – katra printētā reklāma attēlo tipisku nedēļas plānojumu tiešsaistes kalendārā, šiem plāniem un notikumiem veidojot daudz lielāku ziņu – kalendāra kopskats veido tādus virsrakstus kā “Save me now” (Izglāb mani tagad) un “End this hell” (Izbeidz šo elli), sekojot sauklim “Time to get away”.
Redzēt šādas ziņas vienu pēc otras ir diskomfortabli – tās netieši liecina par nervu sabrukuma sākumu. Bet tiem, kas 2016. gadu apņēmās iesākt mazāk ļaujot savu dzīvi vadīt kalendāra plāniem, vēstījums ir skaidrs – pasaule vienmēr kaut ko no mums gribēs. Cilvēkiem tā līdz galam nekad neatradīsies laiks, lai kaut kur aizbrauktu un uzelpotu. Tātad, kā atzīst kampaņas veidotāji, šī reklāma aicina cilvēkus ieplānot mazliet brīva laika sev jeb atvaļinājumu, pirms nākas pamosties no rīta, saprotot, ka ir pagājuši jau 10 gadi. Jo, ja darbs nekad nebeidzas, tas nozīmē, ka tas var pagaidīt.
Apskatiet variācijas par reklāmām zemāk:
“Help me god” (Palīdzi man Dievs)
“Make it Stop” (Liec tam apstāties)
“Save me now” (Izglāb mani tagad)
“End this hell” (Izbeidz šo elli)
Foto: Jon Rawlinson / https://www.flickr.com/photos/london/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/