Amerikāņu Melnās piektdienas vērienīgās izpārdošanas nu jau kļuvušas par tradīciju arī citās pasaules valstīs. Apzīmējumu Melnā piektdiena pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados ieviesa Filadelfijas policija, raksturojot dienu pēc Pateicības dienas, jo pēc svētkiem daudzi cilvēki devās iepirkties, radot lielus sastrēgumus.
Šogad iepirkšanās bumu skāra kāds šokējošs pārpratums, kas aktualizēja vardarbības problēmu, ar kuru šobrīd cīnās visā pasaulē. Singapūras tiešsaistes mazumtirgotājs SuperGurl pārsteidza sabiedrību ar savu kliedzošo reklāmas banneri, kas acīmredzami mudināja uz vardarbību. Uz plakāta bija nodrukāts teksts: “Rape us now” (Izvaro mūs tagad). Reklāmas saturu paspilgtināja atklātā vizualizācija – jaunas sievietes fotoattēls, kas norāda uz izaicinošu seksualitāti.
Neilgi pēc reklāmas parādīšanās, cilvēki steidzās paust savu sašutumu sociālajos tīklos, atklājot, ka šāda atklāta vardarbības veicināšana pārkāpj visas robežas.
Dažas dienas vēlāk zīmola radošais direktors Jordus Lims vietnē Facebook publicēja attēlu ar tekstu With Apologies (Atvainojamies), paskaidrojot, ka kampaņas ietvaros nebija plānots izmantot tik provokatīvus izteiksmes līdzekļus, un viņš, kā vadītājs, uzņemas atbildību par šo pārpratumu, kas aizvainojis daudzus zīmola klientus. Lims paskaidroja, ka nebija apskatījis grafiskā dizainera veikumu pirms publicēšanas, tādēļ tika pieļauta šī kļūda. Zīmola pārstāvis atzinis, ka SuperGurl komanda nekādā gadījumā nav vēlējusies aizskart jaunu sieviešu vērtības.