Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

2016.gada konsolidētās TV skatītākais kanāls-TV3

Skatītākās pārraides - "Eirovīzija" un “Es mīlu tevi, Latvija!"

2016.gada konsolidētās TV skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,8%.

Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,9%, kanāla RTR Planeta Baltija – 3,7% un kanālu 3+ un REN TV Baltic katra skatīšanās laika daļa bija 3,3%. Kanālam TV6 veltīti 2,9%, kanālam LTV7 – 2,8%, kanālam RīgaTV 24 – 1,2%, Kanālam 2 – 1%, Nickelodeon – 0,9%, CTC Baltija – 0,8% un kanālam FOX – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Kidzone TV, Re:TV, STV un TNT katram veltīti 0,5%, bet kanāliem Fox Life un National Geographic Channel katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 360TV skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanālu 1BM un Sony Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,2% un kanāla Sony Turbo – 0,1%.

Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka kanāls TV3 ir skatītākais TV kanāls Latvijas iedzīvotāju vidū, kas vecāki par četriem gadiem, gan Lineārajā TV, gan pievienojot datus par TV skatīšanos ar nobīdi laikā. 2016.gadā konsolidētie TV skatīšanās dati rāda, ka latviešu vidū trīs skatītākie kanāli bija TV3, LTV1 un LNT. Savukārt cittautiešu vidū trīs skatītākie bija PBK, NTV Mir Baltic un RTR Planeta Baltija. Vidēji katru dienu skatītāji veltījuši 58 minūtes, lai skatītos TV saturu ar nobīdi laikā.

Skatītākā TV programma 2016.gadā bija “61. Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Fināls” kanālā LTV1, kuru gan tā ētera laikā, gan ārpus tā, vēroja vidēji 13,5% jeb 262,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojies raidījums “Es mīlu tevi, Latvija! 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,7% jeb 246,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa trešajā vietā – “61.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss.2.pusfināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 12,5% jeb 243,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Foto: TV3